dimecres, 11 de març del 2009

- Temàtica general; el tema que m'agradaria fer és l'historia del hiphop, en concret la del ball.

- Motius; els motius són perquè jo ballo hihop i m'agrada molt, és un tema que m'interessa i estaria molt còmode fent el projecte d'aquest tema. A més, avui dia està a l'abast de molta gent, ja sigui en música,ball,cultura,art...

- Objectius de la recerca; aprofundir el coneixements del ball d'aquest estil.

- Part pràctica; videos de coreografies, explicacions de passos, fotografies.
Enquestes del hiphop: moda o cultura?

-Estic bastant informada: el estils que hi ha, noms de passos, persones influïdes al hiphop...

1 comentari:

  1. Hola Meritxell!

    Tens un blog supercomplet. L'única crítica que se m'acut és que hauràs de distingir entre la informació original teva (la que tu has processat després d'haver llegit)i la que que retalles i enganxes.

    ResponElimina